Зарядка Nissan Leaf, Nissan eNV-200

with 1 коментар

Штатні зарядні пристрої Nissan мають 2 покоління, 2 типи та кілька модифікацій. Такими портативними станціями комплектуються всі електромобілі Nissan починаючи з 2010 року. Виробником обладнання виступає корпорація Panasonic, Японія.

 

Типи роз’ємів

З 2010 по 2017 рік всі електромобілі Nissan мали роз’єм змінного струму (AC) Type 1 J1772. Тобто електрокар на всіх ринках мав єдиний роз’єм, а зарядні пристрої відрізнялись лише характеристиками електромережі.

В січні 2013 року Європейським Cоюзом прийнято єдиний європейський стандарт Type 2 (Mennekes), що зобов’язало автовиробників змінити роз’єм з оновленням існуючих або виходу нових моделей електромобілів та plug-in гібридів.

З 2018 року оновлений Nissan Leaf для європейського ринку постачається з роз’ємом Type 2. На Американський та Японський ринок як раніше,- Type 1.

 

Покоління

Зарядні пристрої виходили в 2х поколіннях. Перше покоління станцій вирізнялось своїми розмірами та вагою. Такі портативні станції виготовлялись з 2010 по 2012 рік. Модифікації відрізняються потужністю 10А ~2,2кВт, 12А ~2,7кВт, 16А ~3,7кВт та вхідною напругою в залежності від ринку постачання.

В другому поколінні корпус станції зменшився майже вдвічі. Це звільнило більше простору в стандартній сумці (рюкзаку), що кріпиться в багажнику. В цьому поколінні зникла модифікація розрахована на 16А ~3,7кВт.

 

Для американського ринку частіше зустрічається 12А ~2,7кВт, для європейського 10А ~2,3кВт.

Корпус портативних станцій Panasonic відповідає ступеню захисту IP56. Він не захищений від потрапляння в середину пилу, але це не може негативно вплинути на роботу пристрою.

Витримує потрапляння прямого струменю води, але не передбачений для занурення. Отже, потрібно обмежити використання у відкритому просторі в зливу.

 

Порівняльна таблиця:

ХарактеристикиType 1

10 Amps

Type 1

12 Amps

Type 1

16 Amps

Type 2

10 Amps

ChargeU mini

6-16 Amps

Максимальна потужність, кВт/год2.32.73.72.33.7
Ступінь захисту корпусуIP56IP56IP56IP56IP67
Тип кабелюRubberRubberRubberPlasticUltraflexible
Перетин дроту, мм22,02,02,52,52,5
Довжина кабелю від корпусу до роз’єму, м6,76,76,76,75 (7,10*)
Вага, грамів24502450310024502100
Нижній поріг відключення, Вольт150150150150100
Використання подовжувачівзабороненозабороненозабороненозабороненоПередбачено
Використання захисного заземленняобов’язковообов’язковообов’язковообов’язковотак/ні
Ремонтопридатність корпусу / роз’ємутак/нітак/нітак/нітак/тактак/так
Другий контур захисту (від ураження струмом)нінінітактак
Герметичний ущільнювач роз’єму (для Type 1)тактактактак
Захисний ковпачок роз’ємутактактактактак

*доступно опціонально

 

Переобладнання

Штатні портативні станції Nissan Leaf підлягають переобладнанню з американських характеристик електромережі на європейські в умовах сервісу. Непереобладнані американські пристрої при зміні лише вилки з часом виходять з ладу, інколи без можливості відновлення. Штатний пристрій передбачений для зарядки з обов’язковим заземленням як єдиним контуром захисту. Зверніть увагу, якщо ваш пристрій переобладнаний так що він заряджає без заземлення, його позбавлено захисту від ураження струмом та захисту самого електромобіля (інвертора) що є небезпечним.

 

One Response

  1. автосигнализация
    |

    ХААА,АВТОР РЕАЛЬНО ПОСТАРАЛСЯ