Штатні зарядні пристрої Nissan мають 2 покоління, 2 типи та кілька модифікацій. Такими портативними станціями комплектуються всі електромобілі Nissan починаючи з 2010 року. Виробником обладнання виступає корпорація Panasonic, Японія.

Типи роз’ємів
З 2010 по 2017 рік всі електромобілі Nissan мали роз’єм змінного струму (AC) Type 1 J1772. Тобто електрокар на всіх ринках мав єдиний роз’єм, а зарядні пристрої відрізнялись лише характеристиками електромережі.
В січні 2013 року Європейським Cоюзом прийнято єдиний європейський стандарт Type 2 (Mennekes), що зобов’язало автовиробників змінити роз’єм з оновленням існуючих або виходу нових моделей електромобілів та plug-in гібридів.

З 2018 року оновлений Nissan Leaf для європейського ринку постачається з роз’ємом Type 2. На Американський та Японський ринок як раніше,- Type 1.
Покоління
Зарядні пристрої виходили в 2х поколіннях. Перше покоління станцій вирізнялось своїми розмірами та вагою. Такі портативні станції виготовлялись з 2010 по 2012 рік. Модифікації відрізняються потужністю 10А ~2,2кВт, 12А ~2,7кВт, 16А ~3,7кВт та вхідною напругою в залежності від ринку постачання.

В другому поколінні корпус станції зменшився майже вдвічі. Це звільнило більше простору в стандартній сумці (рюкзаку), що кріпиться в багажнику. В цьому поколінні зникла модифікація розрахована на 16А ~3,7кВт.
Для американського ринку частіше зустрічається 12А ~2,7кВт, для європейського 10А ~2,3кВт.

Корпус портативних станцій Panasonic відповідає ступеню захисту IP56. Він не захищений від потрапляння в середину пилу, але це не може негативно вплинути на роботу пристрою.
Витримує потрапляння прямого струменю води, але не передбачений для занурення. Отже, потрібно обмежити використання у відкритому просторі в зливу.
Порівняльна таблиця:
Характеристики | Type 1 10 Amps | Type 1 12 Amps | Type 1 16 Amps | Type 2 10 Amps | ChargeU mini 6-16 Amps |
Максимальна потужність, кВт/год | 2.3 | 2.7 | 3.7 | 2.3 | 3.7 |
Ступінь захисту корпусу | IP56 | IP56 | IP56 | IP56 | IP67 |
Тип кабелю | Rubber | Rubber | Rubber | Plastic | Ultraflexible |
Перетин дроту, мм2 | 2,0 | 2,0 | 2,5 | 2,5 | 2,5 |
Довжина кабелю від корпусу до роз’єму, м | 6,7 | 6,7 | 6,7 | 6,7 | 5 (7,10*) |
Вага, грамів | 2450 | 2450 | 3100 | 2450 | 2100 |
Нижній поріг відключення, Вольт | 150 | 150 | 150 | 150 | 100 |
Використання подовжувачів | заборонено | заборонено | заборонено | заборонено | Передбачено |
Використання захисного заземлення | обов’язково | обов’язково | обов’язково | обов’язково | так/ні |
Ремонтопридатність корпусу / роз’єму | так/ні | так/ні | так/ні | так/так | так/так |
Другий контур захисту (від ураження струмом) | ні | ні | ні | так | так |
Герметичний ущільнювач роз’єму (для Type 1) | так | так | так | – | так |
Захисний ковпачок роз’єму | так | так | так | так | так |
*доступно опціонально

Переобладнання
Штатні портативні станції Nissan Leaf підлягають переобладнанню з американських характеристик електромережі на європейські в умовах сервісу. Непереобладнані американські пристрої при зміні лише вилки з часом виходять з ладу, інколи без можливості відновлення. Штатний пристрій передбачений для зарядки з обов’язковим заземленням як єдиним контуром захисту. Зверніть увагу, якщо ваш пристрій переобладнаний так що він заряджає без заземлення, його позбавлено захисту від ураження струмом та захисту самого електромобіля (інвертора) що є небезпечним.