Зарядка BMW i3 i8 (електромобілі, гібриди, мототехніка)

with 1 коментар

DELPHI

Штатні зарядні пристрої BMW розроблені компанією Delphi Technology. Такими пристроями комплектувались електричні та гібридні автомобілі BMW до 2017 року виробництва. Особливістю конструкції є корпусна котушка, навколо котрої намотується зарядний кабель. Стрічка з карабіном фіксує зібраний кабель до корпусу.

Електричні та гібридні автомобілі BMW на Європейський ринок постачаються з портативними станціями що мають роз’єм Type2 Mennekes.

Для Американського ринку електрокари BMW постачаються з зарядними пристроями що мають роз’єм Type 1 J1772

 

Корпус портативних станцій Delphi відповідає ступеню захисту IP44.

Він не захищений від потрапляння пилу, що може негативно вплинути на роботу пристрою.

Корпус витримує бризки у різних напрямках, але не передбачає потрапляння прямого струменю води. Отже, потрібно утримуватись від зарядки в дощ або сніг.

Для BMW i3 є небажаним перевезення портативної станції під капотом у відділі для інструментів через відсутність його герметичності. Після мийки водою під тиском туди потрапляє її велика кількість. Відсутність захисного ковпачка роз’єму може призвести до потрапляння води на його контакти.

Більше дізнатись про ступені захисту IP читайте тут.

 

Серед недоліків постійний залом кабелю в місцях його виходу з корпусу в обидві сторони. Тонка ПВХ-ізоляцію дроту що підключається до електромережі, розривається в місці залому кабелю. Станція чутлива до сильних поштовхів або падіння.

Портативну станцію Delphi заборонено використовувати з будь-якими електричними подовжувачами або адаптерами. Необхідно користуватись лише вбудованими стаціонарними розетками котрі розраховані на 10 або 12 Ампер (в залежності від потужності станції). Це зазначено на зворотній стороні корпусу. Зарядні пристрої, переобладнані з американської мережі 120V на європейську 230V зберігають показник сили струму, по котрому можливо визначити потужність станції.

 

Порівняльна таблиця

ХарактеристикиDelphi 10ADelphi 12AChargeU mini
Максимальна потужність, кВт/год2.32.73.7
Ступінь захисту корпусуIP44IP44IP67
Тип кабелюRubberRubberUltraflexible
Перетин дроту, мм21,51,52,5
Довжина кабелю від корпусу до роз’єму, м5,05,05
Вага, грамів191220002100
Нижній поріг відключення, Вольт150150100
Використання подовжувачівзабороненазабороненапередбачена
Використання захисного заземленняобов’язковаобов’язковатак/ні
Ремонтопридатність корпусу / роз’ємутак/тактак/тактак/так
Другий контур захисту (від ураження струмом)нінітак
Герметичний ущільнювач роз’єму (для Type 1)нінітак
Захисний ковпачок роз’ємунінітак

 

EV Solutions

Штатні зарядні пристрої BMW що постачаються з 2017 року розроблені компанією AeroVironment.

Особливість станцій полягає у вбудованій в корпус електричної вилки. Це полегшує використання адже корпус одразу підключається до розетки. Також зручно його переносити, складати в сумки. Серед мінусів – неможливість ремонту при перегріві розетки. В результаті перегріву деформюється корпусу, котрий неможливо замінити на відміну від можливості заміни звичайної вилки. Також це унеможливлює переобладнання портативних станцій з американського ринку на європейський стандарт або навпаки.

Для зарядки електричного мототранспорту, BMW використовує зарядний пристрій Mennekes з роз’ємом Type 1 J1772 в незалежності від країни постачання.

Модификации зарядных станций ChargeU рассчитаны для зарядку электромобилей BMW i3 i3s i8 iX3 X3 X5 2eDrive 3eDrive 5eDrive 7eDrive мототехники C-Evolution

 

Воспользуйтесь программой обмена штатного устройства на фирменный ChargeU здесь.

One Response

  1. видеорегистратор
    |

    Да, действительно. Всё выше сказанное правда.