DELPHI

Штатні зарядні пристрої BMW розроблені компанією Delphi Technology. Такими пристроями комплектувались електричні та гібридні автомобілі BMW до 2017 року виробництва. Особливістю конструкції є корпусна котушка, навколо котрої намотується зарядний кабель. Стрічка з карабіном фіксує зібраний кабель до корпусу.
Електричні та гібридні автомобілі BMW на Європейський ринок постачаються з портативними станціями що мають роз’єм Type2 Mennekes.

Для Американського ринку електрокари BMW постачаються з зарядними пристроями що мають роз’єм Type 1 J1772

Корпус портативних станцій Delphi відповідає ступеню захисту IP44.
Він не захищений від потрапляння пилу, що може негативно вплинути на роботу пристрою.
Корпус витримує бризки у різних напрямках, але не передбачає потрапляння прямого струменю води. Отже, потрібно утримуватись від зарядки в дощ або сніг.
Для BMW i3 є небажаним перевезення портативної станції під капотом у відділі для інструментів через відсутність його герметичності. Після мийки водою під тиском туди потрапляє її велика кількість. Відсутність захисного ковпачка роз’єму може призвести до потрапляння води на його контакти.
Більше дізнатись про ступені захисту IP читайте тут.
Серед недоліків постійний залом кабелю в місцях його виходу з корпусу в обидві сторони. Тонка ПВХ-ізоляцію дроту що підключається до електромережі, розривається в місці залому кабелю. Станція чутлива до сильних поштовхів або падіння.
Портативну станцію Delphi заборонено використовувати з будь-якими електричними подовжувачами або адаптерами. Необхідно користуватись лише вбудованими стаціонарними розетками котрі розраховані на 10 або 12 Ампер (в залежності від потужності станції). Це зазначено на зворотній стороні корпусу. Зарядні пристрої, переобладнані з американської мережі 120V на європейську 230V зберігають показник сили струму, по котрому можливо визначити потужність станції.

Порівняльна таблиця
Характеристики | Delphi 10A | Delphi 12A | ChargeU mini |
Максимальна потужність, кВт/год | 2.3 | 2.7 | 3.7 |
Ступінь захисту корпусу | IP44 | IP44 | IP67 |
Тип кабелю | Rubber | Rubber | Ultraflexible |
Перетин дроту, мм2 | 1,5 | 1,5 | 2,5 |
Довжина кабелю від корпусу до роз’єму, м | 5,0 | 5,0 | 5 |
Вага, грамів | 1912 | 2000 | 2100 |
Нижній поріг відключення, Вольт | 150 | 150 | 100 |
Використання подовжувачів | заборонена | заборонена | передбачена |
Використання захисного заземлення | обов’язкова | обов’язкова | так/ні |
Ремонтопридатність корпусу / роз’єму | так/так | так/так | так/так |
Другий контур захисту (від ураження струмом) | ні | ні | так |
Герметичний ущільнювач роз’єму (для Type 1) | ні | ні | так |
Захисний ковпачок роз’єму | ні | ні | так |
EV Solutions
Штатні зарядні пристрої BMW що постачаються з 2017 року розроблені компанією AeroVironment.

Особливість станцій полягає у вбудованій в корпус електричної вилки. Це полегшує використання адже корпус одразу підключається до розетки. Також зручно його переносити, складати в сумки. Серед мінусів – неможливість ремонту при перегріві розетки. В результаті перегріву деформується корпусу, котрий неможливо замінити на відміну від можливості заміни звичайної вилки. Також це унеможливлює переобладнання портативних станцій з американського ринку на європейський стандарт або навпаки.
Для зарядки електричного мототранспорту, BMW використовує зарядний пристрій Mennekes з роз’ємом Type 1 J1772 в незалежності від країни постачання.
